روندهاي کسب درآمد از بازي هاي موبايل

ايجاد يک بازي موبايل برجسته يک چيز است اما کسب درآمد از آن يک جانور کاملا متفاوت است. استراتژي هاي کسب درآمد زيادي وجود دارد که مي توانيد انتخاب کنيد. با اين حال ، همه آنها در سال 2020 کار نمي کنند.

به همين دليل ليستي از برترين روند کسب درآمد از بازي هاي موبايل براي سال 2020 را جمع آوري کرده ايم. در صورت استفاده صحيح ، اين استراتژي ها درآمد بازي هاي موبايل شما را به حداکثر مي رسانند.

بياييد مستقيم به موضوع برويم. در اينجا بهترين استراتژي ها براي کسب درآمد از بازي موبايل خود در سال 2020 آورده شده است.

 

تبليغات درون بازي

دست پايين ، يکي از بزرگترين روندهاي کسب درآمد از بازي هاي موبايل در سال 2020 ، تبليغات درون برنامه اي خواهد بود. ثابت شده است که اين مدل براي توسعه دهندگان بسيار موثر است.

بازيکنان مي توانند از يک بازي موبايل به صورت رايگان لذت ببرند ، در حالي که سازنده از تبليغات موبايلي که در بازي نشان داده مي شود ، درآمد کسب مي کند. تبليغ کنندگان همچنين از نشان دادن تبليغات خود و به دست آوردن کاربران جديد خوشحال مي شوند.

در واقع ، کاربران 47? از اوقات تبليغات درون برنامه اي را به خاطر مي سپارند. که اثبات اثربخشي آنها است. علاوه بر اين ، مطالعه انجام شده توسط Ipsos نشان داد که 50? از کاربران تبليغات تلفن همراه را از نظر بصري خوشايند مي دانند.

در سال 2020 ، تاکيد بر تجربه کاربر خواهد بود. کاربران نمي خواهند تبليغات سرزده يا تبليغات بي ربط را ببينند. علاوه بر اين ، اگر يک کاربر با تبليغات زيادي بمباران شود ، تجربه کاربر آسيب خواهد ديد.

بنابراين ، در سال 2020 ، توسعه دهندگان بايد تعادل بين تعداد تبليغات و کيفيت تبليغات برقرار کنند.

همچنين مهم است که شبکه هاي تبليغاتي مناسب را انتخاب کنيد و براي به حداکثر رساندن درآمد تبليغات خود ، از ميانجيگري تبليغات استفاده کنيد. (بعداً در مقاله قصد دارم درباره مديات آگهي صحبت کنم ، به خواندن ادامه دهيد).

توسعه دهندگان همچنين بايد به دقت در مورد نوع قالب هاي تبليغاتي که استفاده مي کنند فکر کنند. که مرا به حرف بعدي من مي رساند.

تبليغات پاداش براي بازي هاي موبايل بسيار موثر است

تبليغات پاداشي مانند ويدئوهاي پاداش يافته يکي از م effectiveثرترين قالب هاي تبليغاتي در سال 2020 است. آنها به ويژه براي بازي هاي موبايل بسيار مناسب هستند.

اين مفهوم ويدئوهاي پاداش يافته است. کاربر در ازاي دريافت پاداش درون برنامه اي ، تبليغ ويديويي را انتخاب مي کند. اين باعث محبوبيت اين قالب آگهي در بين گيمرها مي شود. در واقع ، فيلم هاي پاداش دهنده بالاترين eCPM را از ساير قالب هاي تبليغاتي دارند.

نه تنها اين ، بلکه به طور کلي فيلم هاي درون برنامه اي نتايج بسيار خوبي را به همراه دارد. يک مطالعه نشان داده است که تبليغات ويدئويي درون برنامه اي 56? CTR بهتر از تبليغات بنري دارند.

منبع : turk-music

 


مواد افیونی تبليغات ,بازي ,درآمد ,موبايل ,برنامه ,پاداش ,درون برنامه ,بازي موبايل ,توسعه دهندگان ,تبليغات درون ,موبايل بسيار ,ويدئوهاي پاداش يافته منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

اجاره سند برای آزادی زندانی | سایت اجاره وثیقه فروشگاه احسانتم پایگاه علمی آموزشی اِی جی فی 3 دانلود برای شما آزانس مسافرتی گود دانلود_حس خوب دانلود درب پارکینگی